Wymagane dokumenty: |
- Wniosek od posiadacza nieruchomości, zawierający:
1) Imię, nazwisko i adres albo nazwę i siedzibę posiadacza i właściciela nieruchomości albo właściciela urządzeń, o którym mowa w art. 83 ust. 1 pkt 2 ustawy o ochronie przyrody,
2) Tytuł prawny władania nieruchomością, z tym że wymóg ten nie dotyczy wniosku właściciela urządzeń, o którym mowa w art. 83 ust. 1 pkt 2 ustawy o ochronie przyrody,
3) Nazwę gatunku drzewa lub krzewu,
4) Obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm,
5) Przeznaczenia terenu, na którym rośnie drzewo lub krzew,
6) Przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu,
7) Wielkość powierzchni, z której zostaną usunięte krzewy,
8) Rysunek lub mapę określającą usytuowanie drzewa lub krzewu w stosunku do granic nieruchomości i obiektów budowlanych istniejących lub budowanych na tej nieruchomości. - Posiadacz nieruchomości, który nie jest jej właścicielem, zobowiązany jest dołączyć do wniosku zgodę właściciela na usunięcie drzew lub krzewów. Zgoda właściciela nieruchomości nie jest wymagana w przypadku wniosku złożonego przez użytkownika wieczystego nieruchomości.
|